DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(8) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4488
|
Назва: | Домінуючі константи професіогенетичної концепції А.С. Макаренка |
Автори: | Ткаченко, А.В. |
Ключові слова: | Макаренко А.С. професійний розвиток особистості професіогенетичний підхід професіогенетична концепція домінуючі константи |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються концептуальні основи використання професіогенетичного підходу в процесі дослідження життєвого і творчого шляху видатного вітчизняного педагога і соціального реформатора Антона Макаренка. В результаті систематичного вивчення автентичних текстів А.С. Макаренка визначені базові компоненти, які максимально повно і системно втілюють генезу, апробацію і унікальну своєрідність уявлень педагога у царині явищ професійного розвитку
людини – так звані домінуючі комплексні константи: афективно-аксіологічна, етична, соціокультурна, естетична, технологічна, вольова і професіогенетична. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4488 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(8)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|