DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(8) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4488

Назва: Домінуючі константи професіогенетичної концепції А.С. Макаренка
Автори: Ткаченко, А.В.
Ключові слова: Макаренко А.С.
професійний розвиток особистості
професіогенетичний підхід
професіогенетична концепція
домінуючі константи
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються концептуальні основи використання професіогенетичного підходу в процесі дослідження життєвого і творчого шляху видатного вітчизняного педагога і соціального реформатора Антона Макаренка. В результаті систематичного вивчення автентичних текстів А.С. Макаренка визначені базові компоненти, які максимально повно і системно втілюють генезу, апробацію і унікальну своєрідність уявлень педагога у царині явищ професійного розвитку людини – так звані домінуючі комплексні константи: афективно-аксіологічна, етична, соціокультурна, естетична, технологічна, вольова і професіогенетична.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4488
Розташовується у зібраннях:2014(8)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tkachenko.pdf388,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок