DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(8) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4488

Название: Домінуючі константи професіогенетичної концепції А.С. Макаренка
Авторы: Ткаченко, А.В.
Ключевые слова: Макаренко А.С.
професійний розвиток особистості
професіогенетичний підхід
професіогенетична концепція
домінуючі константи
Issue Date: 2014
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): У статті розкриваються концептуальні основи використання професіогенетичного підходу в процесі дослідження життєвого і творчого шляху видатного вітчизняного педагога і соціального реформатора Антона Макаренка. В результаті систематичного вивчення автентичних текстів А.С. Макаренка визначені базові компоненти, які максимально повно і системно втілюють генезу, апробацію і унікальну своєрідність уявлень педагога у царині явищ професійного розвитку людини – так звані домінуючі комплексні константи: афективно-аксіологічна, етична, соціокультурна, естетична, технологічна, вольова і професіогенетична.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4488
Appears in Collections:2014(8)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Tkachenko.pdf388,15 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback