DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(8) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4485

Назва: Теорія художньо-образного зображення навколишнього простору – основа навчання образотворчого мистецтва
Автори: Бабенко, Л.В.
Ключові слова: навчання образотворчого мистецтва
зображення простору
сприйняття простору
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається процес пошуку художниками різних часів методів реалістичного зображення навколишнього простору засобами художньої виразності та ствердження канонів, вимог і законів образотворчої грамоти. Аналізується природа походження видимого об’ємно-просторового образу зорового сприйняття навколишньої дійсності. Визначаються художньо-педагогічні технології навчання образотворчого мистецтва, які ґрунтується не тільки на монокулярному геометричному методі побудови прямолінійної системи ренесансної перспективи, а й на основі цілісної наукової теорії художньо-образного зображення з урахуванням фізіології та психології природного людського зорового сприйняття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4485
Розташовується у зібраннях:2014(8)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Babenko.pdf366,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок