DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(8) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4483

Назва: Регулятиви моделі творчого застосування вчителем ідей гуманістичного виховання учнів
Автори: Горбенко, С.С.
Ключові слова: гуманістичне виховання
система
процес
діяльність
середовище
інтеріоризація
катарсис
художньо-естетичний розвиток
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті зроблено спробу змістової характеристики організаційно-методичної моделі гуманістичного виховання учнів засобами музики на основі ідей вітчизняних педагогів. Висвітлюється сутність його основних регулятивів: системного, процесуального і діяльнісного. Цей процес бачиться автором як зв’язок взаємообумовлених компонентів, що виконують функцію сприяння становленню особистості учня, як сукупність послідовних дій для досягнення виховного результату. Важливого значення при цьому надається механізму інтеріоризації та катарсичній діяльності індивіда.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4483
Розташовується у зібраннях:2014(8)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Gorbenko.pdf392,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок