DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(8) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4482
|
Назва: | The philosophy of education and artistic development of children 5 years of age |
Автори: | Ertl, Birgit |
Ключові слова: | philosophy of education artistic development music qualified teachers філософія навчання художній розвиток музика кваліфіковані вчителі |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Матеріали статті знайомлять із філософією навчання та художнього розвитку дітей у першому багатомовному дошкільному закладі відділу «Освіта» Дубая, що базуються на пізнанні навколишнього світу через гру та
художньо-творчу діяльність дитини. Шкільні програми ґрунтуються на абсолютно новій концепції дошкільної освіти, спрямованої на підготовку дитини до наступних етапів навчання. У першу чергу, вони орієнтують на
інтереси дошкільнят до музики, живопису, танцю, поезії, заняття мистецтвом забезпечують висококваліфіковані спеціалісти. Головне завдання школи полягає
в інтеграції інтелектуального, фізичного, емоційного, розумового, творчого, мовного і соціального розвитку дитини. Компетентні вчителі навчають своїх вихованців у сприятливій атмосфері радості, гри, творчості, фантазії, любові, турботи, співчуття, що сприяє розвитку здібностей дитини та вираженню її неповторної індивідуальності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4482 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(8)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|