DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2014(14) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4478

Назва: Сутність, структура, особливості особистісно- професійної зрілості майбутнього вчителя
Автори: Цина, В.І.
Ключові слова: особистісна зрілість
компоненти особистісної зрілості
професійна зрілість
етапи формування професійної зрілості
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розглядаються складові особистісно‐професійної зрілості майбутніх учителів. З’ясовується змістова частина понять «особистісна зрілість», «професійна зрілість» як складових поняття «особистісно‐професійна зрілість». Контент‐аналіз досліджень структури особистісної зрілості дав змогу диференціювати її загальні компоненти: громадянська зрілість, життєво‐професійна зрілість, духовна зрілість, соціальна зрілість, психологічна зрілість, мотиваційна зрілість та сформованість самості особистості. Готовність майбутнього вчителя до професійної діяльності визначено комплексом професійно значущих компетентностей, які складаються з компонентів особистісної зрілості і поділені на три класи: предметні професійно орієнтовані компетнтності, базові соціально‐особистісні компетентності, ключові професійно‐психологічні компетентності. Формування професійної зрілості майбутнього вчителя визначається як поетапний перехід його з позиції об’єкта професійно‐педагогічного впливу на позицію суб’єкта навчально‐професійної діяльності і далі суб’єкта професійного становлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4478
Розташовується у зібраннях:2014(14)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Cina.pdf336,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок