DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2014(14) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4463
|
Назва: | Основні принципи формування креативного потенціалу студентів-майбутніх педагогів на заняттях з іноземної мови |
Автори: | Петрушова, Н.В. |
Ключові слова: | потенціал креативність творчий потенціал креативний потенціал |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Автор статті робить спробу систематизувати існуючі знання відносно визначення понять «потенціал», «творчий потенціал» і
«креативний потенціал» у світлі проблеми необхідності формування креативного потенціалу у студентів педагогічних
вишів для розвитку високих моральних і комунікативних особистісних якостей і подальшого успішного працевлаштування.
Як один із найпродуктивніших, у процесі вивчення якого можлива реалізація поставлених завдань щодо розвитку креативного
потенціалу студентів, виступає предмет «іноземна мова». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4463 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(14)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|