DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2014(14) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4463

Назва: Основні принципи формування креативного потенціалу студентів-майбутніх педагогів на заняттях з іноземної мови
Автори: Петрушова, Н.В.
Ключові слова: потенціал
креативність
творчий потенціал
креативний потенціал
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Автор статті робить спробу систематизувати існуючі знання відносно визначення понять «потенціал», «творчий потенціал» і «креативний потенціал» у світлі проблеми необхідності формування креативного потенціалу у студентів педагогічних вишів для розвитку високих моральних і комунікативних особистісних якостей і подальшого успішного працевлаштування. Як один із найпродуктивніших, у процесі вивчення якого можлива реалізація поставлених завдань щодо розвитку креативного потенціалу студентів, виступає предмет «іноземна мова».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4463
Розташовується у зібраннях:2014(14)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Petruschova.pdf356,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок