DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2014(14) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4452

Назва: Стиль навчально-пізнавальної діяльності студентів як фактор впливу на результати їх успішності
Автори: Карапузова, Н.Д.
Ключові слова: контроль навчально‐пізнавальної діяльності студентів
стиль навчально‐пізнавальної діяльності студентів
екзамен
успішність студентів
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати експериментального дослідження залежності між стилем навчально‐пізнавальної діяльності студентів на підготовчому етапі екзаменаційного контролю і результатами їх успішності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4452
Розташовується у зібраннях:2014(14)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Karapuzova.pdf338,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок