DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф. >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4297

Название: Соціокомунікаційний феномен іміджу: параметри вивчення та викладання
Авторы: Хавкіна, Л.М.
Ключевые слова: імідж
категорії іміджу
"Іміджелогія"
Issue Date: 2014
Краткий осмотр (реферат): Категорія іміджу невпинно стає однією з найбільш універсальних і задіюваних як у соціальній, так і в індивідуальній комунікації. Крізь її призму сучасна людина повсюдно сприймає себе та оточуючих, оцінюючи й удосконалюючи власні стратегії взаємодії із соціумом чи його окремими представниками - і в особистісній, і у професійно-діловій сферах. З огляду на це дисципліна "Іміджелогія" наразі посідає важливе місце в системі підготовки фахівців різних спеціальностей та спеціалізацій, передусім гуманітарного та суспільного профілів, зокрема - майбутніх журналістів. І в межах кожної спеціальності дещо різними мають бути засади викладання цього спецкурсу, розроблені згідно з тим колом навичок і завдань, які будуть актуалізовані у професійній діяльності майбутніх фахівців. Нашою метою є розглянути основні методичні засади, завдання й параметри вивчення спецкурсу "Іміджелогія" в межах підготовки магістрів і спеціалістів „Журналістики" (і почасти „Медіа-комунікацій"), враховуючи змістові і формальні складники.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4297
Appears in Collections:Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф.

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Havkina.pdf609,28 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback