DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології: теорія і практика >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4250
|
Назва: | Особливості вивчення розділу “Словотвір” у школі та складні питання з теорії словотворення |
Автори: | Лаврик, Ю.А. |
Ключові слова: | словотворення словотвір |
Дата публікації: | 2009 |
Короткий огляд (реферат): | Словотвір вважається одним із найскладніших розділів шкільного курсу, тому що зміст
виражає цілий ряд можливостей та перспектив: навчальний матеріал про творення слів спрямований на усвідомлення шляхів і способів поповнення лексичного запасу; цей розділ відіграє велику роль і в розвитку творчих здібностей школярів; ґрунтовне вивчення цілого ряду способів та засобів творення українських слів переконує учнів у багатстві рідної мови; “Словотвір” – це розділ, який тісно пов’язаний із мовленнєвим розвитком учнів; у процесі роботи над деривацією виробляються мовні та мовленнєві вміння й навички; системне вивчення словотвору має на меті розгляд усіх
(морфологічних і неморфологічних) способів творення слів, будови їх з урахуванням приналежності до певної частини мови (тут уже простежується взаємозв’язок різних мовних рівнів), специфіки твірної основи та звукових змін, властивих українській мові. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4250 |
Розташовується у зібраннях: | 2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології: теорія і практика
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|