DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології : теорія і практика >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4250

Назва: Особливості вивчення розділу “Словотвір” у школі та складні питання з теорії словотворення
Автори: Лаврик, Ю.А.
Ключові слова: словотворення
словотвір
Дата публікації: 2009
Короткий огляд (реферат): Словотвір вважається одним із найскладніших розділів шкільного курсу, тому що зміст виражає цілий ряд можливостей та перспектив: навчальний матеріал про творення слів спрямований на усвідомлення шляхів і способів поповнення лексичного запасу; цей розділ відіграє велику роль і в розвитку творчих здібностей школярів; ґрунтовне вивчення цілого ряду способів та засобів творення українських слів переконує учнів у багатстві рідної мови; “Словотвір” – це розділ, який тісно пов’язаний із мовленнєвим розвитком учнів; у процесі роботи над деривацією виробляються мовні та мовленнєві вміння й навички; системне вивчення словотвору має на меті розгляд усіх (морфологічних і неморфологічних) способів творення слів, будови їх з урахуванням приналежності до певної частини мови (тут уже простежується взаємозв’язок різних мовних рівнів), специфіки твірної основи та звукових змін, властивих українській мові.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4250
Розташовується у зібраннях:2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології : теорія і практика

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lavrik.pdf314,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок