DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф. >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4241
|
Назва: | Вплив друкованих ЗМІ на масову свідомість аудиторії |
Автори: | Решетник, Л.В. |
Ключові слова: | масова свідомість мова ЗМІ життя суспільства філософські категорії |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із найцікавіших феноменів у системі філософських і психологічних категорій є масова свідомість, яку вважають сукупністю ідей, уявлень, почуттів, настроїв, що відображають всі сторони життя суспільства, доступні масам і здатні викликати у
них інтерес. Носієм її виступає сукупність індивідів як маса. Вона покликана до життя процесом зростання кількості людей, які беруть участь в історичних діях, примноженням та ускладненням різноманітних зв'язків. У сучасному світі глобалізації масова свідомість зазнає зрушень і трансформацій і виявляється цікавим об'єктом для наукових досліджень. Зокрема, викликають інтерес окремі групи масової аудиторії, розподілені за тендером, віком, соціальним статусом, місцезнаходженням тощо. Об'єктом цього дослідження є вплив друкованих ЗМІ на аудиторію, а предметом - масова свідомість полтавських студентів. Метою роботи є вивчення уявлення про газету, як різновид ЗМІ в масовій свідомості полтавських студентів на основі проведеного вільного асоціативного експерименту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4241 |
Розташовується у зібраннях: | Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф.
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|