DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології : теорія і практика >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4233

Назва: Classroom Activities for Teaching to Write
Автори: Котух, Ю.С.
Мельнік, А.О.
Орлова, А.В.
Ключові слова: письмо
письмова мова
Дата публікації: 2009
Короткий огляд (реферат): Writing plays an important role in the life of every person. It is used in different spheres of people’s activity. Thus, it should be taught from early stages of language learning. If speaking is a means of communication with the help of sounds, writing is a means of communication with the help of graphics. In modern methodological literature they distinguish between writing and written speech. Some scientists use the term “writing” only, indicating its wide and narrow meaning. This division reflects the mechanism of writing. It consists of two stages: 1) formation of words; 2) formation of written reports. To realise the first stage it is necessary to assimilate calligraphy and spelling. For realisation of the second stage speaking skills should be assimilated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4233
Розташовується у зібраннях:2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології : теорія і практика

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kotuh.pdf306,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок