DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології: теорія і практика >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4233
|
Назва: | Classroom Activities for Teaching to Write |
Автори: | Котух, Ю.С. Мельнік, А.О. Орлова, А.В. |
Ключові слова: | письмо письмова мова |
Дата публікації: | 2009 |
Короткий огляд (реферат): | Writing plays an important role in the life of every person. It is used in different spheres of people’s activity. Thus, it should be taught from early stages of language learning. If speaking is a means of
communication with the help of sounds, writing is a means of communication with the help of graphics.
In modern methodological literature they distinguish between writing and written speech. Some scientists use the term “writing” only, indicating its wide and narrow meaning. This division reflects the
mechanism of writing. It consists of two stages: 1) formation of words; 2) formation of written reports. To realise the first stage it is necessary to assimilate calligraphy and spelling. For realisation of the second stage speaking skills should be assimilated. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4233 |
Розташовується у зібраннях: | 2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології: теорія і практика
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|