DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології : теорія і практика >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4231

Назва: Вивчення літературно-критичних творів у старшій школі (на прикладі літературно- критичної спадщини І.Я. Франка)
Автори: Корсун, А.М.
Ключові слова: критика
Іван Франко
літературно-критична стаття
Дата публікації: 2009
Короткий огляд (реферат): Термін “критика” певною мірою знайомий старшокласникам, оскільки і в середніх класах учителі нерідко посилалися на критиків, цитували на уроках думки провідних учених про класичні художні твори. Однак це були фрагментарні звернення, вони мали ілюстративний характер. Діючі програми з української літератури не приділяють належної уваги питанню вивчення літературно- критичних творів у старшій школі. Саме тому метою даного дослідження є обґрунтування питання вивчення літературно-критичних статей у старшій школі. Завдання – дослідити теоретичні питання вивчення критики, аргументувати необхідність вивчення літературно-критичних праць у старшій школі, розглянути питання вивчення літературно-критичних праць на прикладі літературно-критичної спадщини І.Я.Франка.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4231
Розташовується у зібраннях:2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології : теорія і практика

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Korsun.pdf328,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок