DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології: теорія і практика >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4218
|
Назва: | Технологія використання ігрових ситуацій на заняттях з англійської мови |
Автори: | Ємченко, Т.А. |
Ключові слова: | заняття англійської мови ігрові ситуації |
Дата публікації: | 2009 |
Короткий огляд (реферат): | Наведені технології навчання учнів іноземної мови – лише невелика частина усіх варіативних
складників навчально-виховного процесу. Проте доведеним є той факт, що у грі діти швидше запам’ятовують навчальну інформацію, і цією здатністю їхньої пам’яті потрібно користуватися, адже виховання і навчання гармонійно розвиненої особистості було й залишається основним завданням педагога. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4218 |
Розташовується у зібраннях: | 2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології: теорія і практика
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|