DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології: теорія і практика >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4218

Назва: Технологія використання ігрових ситуацій на заняттях з англійської мови
Автори: Ємченко, Т.А.
Ключові слова: заняття англійської мови
ігрові ситуації
Дата публікації: 2009
Короткий огляд (реферат): Наведені технології навчання учнів іноземної мови – лише невелика частина усіх варіативних складників навчально-виховного процесу. Проте доведеним є той факт, що у грі діти швидше запам’ятовують навчальну інформацію, і цією здатністю їхньої пам’яті потрібно користуватися, адже виховання і навчання гармонійно розвиненої особистості було й залишається основним завданням педагога.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4218
Розташовується у зібраннях:2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології: теорія і практика

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Emhenko.pdf310,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок