DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології: теорія і практика >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4147
|
Назва: | “Психологічна реконструкція характерів” образів-персонажів епічних творів як чинник підвищення ефективності вивчення школярами зарубіжної літератури |
Автори: | Веселкова, А.А. |
Ключові слова: | зарубіжна література психологічна реконструкція характеру |
Дата публікації: | 2009 |
Короткий огляд (реферат): | Однією з важливих проблем сучасної літературної освіти є проблема забезпечення читання учнями творів класичної літератури. Література минулого увібрала в себе досвід історичного розвитку суспільства, і саме в цьому її таємничі та не до кінця використані можливості виховного впливу на молодь. Тому важливо знайти у класичній літературі те, що співзвучно з часом та хвилює учнів.
Вивчення творів на заняттях із зарубіжної літератури, навіть за умов певною мірою обмеженого шкільного аналізу, повинне бути суто науковим, спиратися на вже встановлені, перевірені оцінки літературних явищ та найкращих досягненнях літературознавців.
В основі концептуального вивчення літератури, яка дає високий виховний результат, знаходиться поступове заглиблення зв’язків між сприйняттям твору, його аналізом та засвоєнням історико-літературних і теоретико-літературних матеріалів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4147 |
Розташовується у зібраннях: | 2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології: теорія і практика
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|