DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4074
|
Назва: | Зіставне мовознавство і методика мови |
Автори: | Алексеєнко, С.І. |
Ключові слова: | методика мови зіставне мовознавство мовознавство |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Методичні теорії Ч. Фріза – Р. Ладо з’явилися в часи панування на Заході так званих “нативістських” теорій “засвоєння” дітьми рідної мови. На думку нативістів, дитина не вивчає рідну мову, а саме “засвоює” її на основі природженої моделі, внутрішньої структури, захованої у підсвідомості, інакше – специфічного “засобу засвоєння мови”. Деякі крайні нативісти твердили, що навіть поняття речення не виробляється у дитини в процесі поширення її комунікативного досвіду, не створюється під впливом зразків мовлення, яких вона навчається від інших, а є природженим, інтуїтивним поняттям. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4074 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|