DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4074

Назва: Зіставне мовознавство і методика мови
Автори: Алексеєнко, С.І.
Ключові слова: методика мови
зіставне мовознавство
мовознавство
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): Методичні теорії Ч. Фріза – Р. Ладо з’явилися в часи панування на Заході так званих “нативістських” теорій “засвоєння” дітьми рідної мови. На думку нативістів, дитина не вивчає рідну мову, а саме “засвоює” її на основі природженої моделі, внутрішньої структури, захованої у підсвідомості, інакше – специфічного “засобу засвоєння мови”. Деякі крайні нативісти твердили, що навіть поняття речення не виробляється у дитини в процесі поширення її комунікативного досвіду, не створюється під впливом зразків мовлення, яких вона навчається від інших, а є природженим, інтуїтивним поняттям.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4074
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Alekseenko.pdf97,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок