DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теоретико-методичних основ викладання спортивних дисциплін >
Навчальні та методичні матеріали >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4025

Назва: Василь Олександрович Сухомлинський
Автори: Бардінова, В.Д.
Ключові слова: Сухомлинський В.О.
педагог
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): „Вчительська професія, – писав педагог, - це людинознавство, постійне, невпинне проникнення у складний духовний світ людини. Чудова риса – постійно відкривати у людині нове, дивуватися новому, бачити людину в процесі її становлення – один із тих коренів, який живить покликання до педагогічної праці. Я твердо переконаний, що із тих коренів, який живить покликання до педагогічної праці. Я твердо переконаний, що цей корінь закладається у людині ще в дитинстві і юності, закладається і в родині, і в школі. Він закладається турботами старших – батька, матері, вчителя, – які виховують дитину в дусі і любові до людей, поваги до людини”. „Тридцять років безвиїзної праці в сільській школі були для мене великим, ні з чим не порівнюваним щастям, – писав Сухомлинський у передмові до своєї книги „Серце віддаю дітям”. – Що найголовнішим було в моєму житті? Без роздумів відповідаю: любов до дітей”. Його серце завжди живилося відданістю й турботою. Адже він, як сам говорив „був фактично убитий на війні” і лише завдяки любові до дітей прожив іще тридцять років.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4025
Розташовується у зібраннях:Навчальні та методичні матеріали

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Bardinova1.pdf147,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок