DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф. >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4005

Назва: Маркетингові стратегії тижневика “Комментарии:” продукту медіа-холдингу “Эволюшен Медиа”
Автори: Панченко, С.А.
Ключові слова: видання "Комментарии:
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У вітчизняному інформаційному просторі простежується тенденція до активної централізації сегментів медіа-ринку. Розвиток ринкових відносин невпинно стимулював процес концетрації сегментів медійної сфери, що призвело до появи потужних холдингів, які зайняли лідируючі позиції на інформаційному ринку України. Перед ЗМІ постала головна задача - розробити стратегію, здатну забезпечити їх конкурентоспроможними якісними медіа-продуктами, що можуть поширюватись усіма новітніми каналами дистрибуції. Фактично - це задача проектування правильної стратегії диверсифікації та маркетинг}, що допоможе медіа-компаніям створити та закріпити їхні конкурентні переваги. Таким чином, діяльність медіа-холдингів й аналіз їхніх стратегій маркетингу та диверсифікації стали визначним питанням економіки медіа-бізнесу, що потребує вивчення, а бурхливий розвиток мережі холдингових компаній та зростання ступеня їхнього впливу на загально-цивілізаційні процеси обумовили актуалізацію теми дослідження. В умовах розвитку ринкових відносин і маркетингової орієнтації медіа-підприємств однією з головних функцій управління є побудова конкурентних стратегій видань, які повинні створюватися на основі вивчення цільових сегментів інформаційного ринку. Мета наукової статті - проаналізувати принципи реалізації маркетингових стратегій тижневика "Комментарии:" як продукту діяльності медіа-холдингу "Эводюшен Медиа". Для реалізації мети передбачається виконати ряд завдань: - визначити теоретичні аспекти та специфіку діяльності холдингових структур у сфері медіа-бізнесу; - проаналізувати місце та роль холдингу "Эводюшен Медиа" на вітчизняному ринку інформаційних послуг; - окреслити специфіку ділової преси на прикладі функціонування видання "Комментарии:"; - з'ясувати принципи реалізації маркетингових стратегій тижневика "Комментарии:".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4005
Розташовується у зібраннях:Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф.

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Panchenko.pdf473,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок