DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф. >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4001
|
Назва: | До питання методології медіаосвіти як комунікативістського явища |
Автори: | Мітчук, О.А. |
Ключові слова: | медіаосвіта |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Медіаграмотність починають включати у систему української шкільної освіти - можливо, не так швидко, як цього вимагає час, але, зрештою, процес не стоїть на місці й має цікаві показники еволюції. Саме зараз триває всеукраїнський експеримент із впровадження медіаосвіти у навчально-виховний процес у шкодах країни. Це означає, що поступово елементи медіаграмотності будуть включені до шкільної програми. Здійснимо спробу сформулювати ключові методичні рекомендації тим сміливцям,
які починають виконувати важливу місію здійснення медіаосвіти в українських школах.
З розвитком сучасних технологічних процесів у педагогічних системах, основу яких
передусім складають школярі, викладачі, практикуючі журналісти, перед медіаосвітою
ставиться завдання реалізації людиноцентристського підходу. А це означає перехід всього стилю управління медіаосвітою в шкоді до рівноправної співпраці, партнерства, розвитку стосунків усіх учасників освітнього процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4001 |
Розташовується у зібраннях: | Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф.
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|