DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф. >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4001

Назва: До питання методології медіаосвіти як комунікативістського явища
Автори: Мітчук, О.А.
Ключові слова: медіаосвіта
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Медіаграмотність починають включати у систему української шкільної освіти - можливо, не так швидко, як цього вимагає час, але, зрештою, процес не стоїть на місці й має цікаві показники еволюції. Саме зараз триває всеукраїнський експеримент із впровадження медіаосвіти у навчально-виховний процес у шкодах країни. Це означає, що поступово елементи медіаграмотності будуть включені до шкільної програми. Здійснимо спробу сформулювати ключові методичні рекомендації тим сміливцям, які починають виконувати важливу місію здійснення медіаосвіти в українських школах. З розвитком сучасних технологічних процесів у педагогічних системах, основу яких передусім складають школярі, викладачі, практикуючі журналісти, перед медіаосвітою ставиться завдання реалізації людиноцентристського підходу. А це означає перехід всього стилю управління медіаосвітою в шкоді до рівноправної співпраці, партнерства, розвитку стосунків усіх учасників освітнього процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4001
Розташовується у зібраннях:Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф.

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Mitchuk.pdf229,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок