DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(10) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/399
|
Назва: | Соціальна обумовленість проблеми формування медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи |
Автори: | Воскобойнікова, В. |
Ключові слова: | медико-валеологічна компетентність компетентнісний підхід психолого-педагогічний вплив молодші школярі майбутні учителі початкової школи |
Дата публікації: | 2012 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито соціальну обумовленість формування медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Доведено, що одним з основних напрямів вирішення проблеми зміцнення і збереження здоров’я дітей є створення сприятливих соціально-гігієнічних, еколого-гігієнічних та психолого-педагогічних умов
розвитку. Психолого-педагогічний вплив під час навчально-виховного процесу в сучасній школі повинен бути спрямований на формування відповідального ставлення до здоров’я людини як до загальнолюдської цінності, найвищої цінності сучасного суспільства. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/399 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(10)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|