DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(10) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/399

Назва: Соціальна обумовленість проблеми формування медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи
Автори: Воскобойнікова, В.
Ключові слова: медико-валеологічна компетентність
компетентнісний підхід
психолого-педагогічний вплив
молодші школярі
майбутні учителі початкової школи
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито соціальну обумовленість формування медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Доведено, що одним з основних напрямів вирішення проблеми зміцнення і збереження здоров’я дітей є створення сприятливих соціально-гігієнічних, еколого-гігієнічних та психолого-педагогічних умов розвитку. Психолого-педагогічний вплив під час навчально-виховного процесу в сучасній школі повинен бути спрямований на формування відповідального ставлення до здоров’я людини як до загальнолюдської цінності, найвищої цінності сучасного суспільства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/399
Розташовується у зібраннях:2012(10)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Voskob.pdf183,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок