DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізико-математичний >
Кафедра загальної фізики та математики >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3976

Название: Логіко-психологічний аналіз навчальних задач як засіб удосконалення фахової підготовки вчителя математики
Авторы: Матяш, Л.
Мирна, Н.
Ключевые слова: логіко-психологічний аналіз задач
мислення
вчитель математики
Issue Date: 2010
Краткий осмотр (реферат): Перехід до ринкових відносин потребує якісно підготовленого спеціаліста, здатного швидко орієнтуватись в нестандартних ситуаціях, правильно приймати рішення. Розв’язування задач як основний метод навчання, як метод здобуття студентами нових знань – такий, на наш погляд, шлях розв’язання проблеми розвитку учнів, студентів. Проблеми задач займають значне місце у багатьох розділах дидактики і педагогічної психології, але слід враховувати що розв’язування педагогічних аспектів застосування задач в навчанні не буде повноцінним без логіко-психологічного аналізу структури і типів тих задач, які розглядаються.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3976
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Matjash.pdf102,72 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback