DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної фізики і математики >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3976

Назва: Логіко-психологічний аналіз навчальних задач як засіб удосконалення фахової підготовки вчителя математики
Автори: Матяш, Л.
Мирна, Н.
Ключові слова: логіко-психологічний аналіз задач
мислення
вчитель математики
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): Перехід до ринкових відносин потребує якісно підготовленого спеціаліста, здатного швидко орієнтуватись в нестандартних ситуаціях, правильно приймати рішення. Розв’язування задач як основний метод навчання, як метод здобуття студентами нових знань – такий, на наш погляд, шлях розв’язання проблеми розвитку учнів, студентів. Проблеми задач займають значне місце у багатьох розділах дидактики і педагогічної психології, але слід враховувати що розв’язування педагогічних аспектів застосування задач в навчанні не буде повноцінним без логіко-психологічного аналізу структури і типів тих задач, які розглядаються.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3976
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Matjash.pdf102,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок