DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізико-математичний >
Кафедра загальної фізики та математики >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3973

Назва: Інтегровані уроки як спосіб подолання хронічної неузгодженості шкільних програм з фізики і математики
Автори: Макаренко, К.С.
Щапкова, Н.Г.
Іванченко, Л.Ю.
Ключові слова: інтегровані уроки
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): В умовах реформування шкільної освіти досить актуальним є комплексний підхід до розв’язування задач навчання. Міжпредметні зв’язки відіграють суттєву роль у забезпеченні їх єдності. Проблема міжпредметних зв’язків на сучасному етапі полягає не лише у визначенні особливостей співіснування навчальних предметів у рамках програм, а в забезпеченні їх активної співпраці. Що стосується фізики, то розкриття суті її законів неможливе без математичного апарату. Таким чином шкільний курс математики повинен бути максимально адаптованим до потреб фізичної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3973
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Makarenko.pdf154,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок