DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної фізики і математики >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3973
|
Назва: | Інтегровані уроки як спосіб подолання хронічної неузгодженості шкільних програм з фізики і математики |
Автори: | Макаренко, К.С. Щапкова, Н.Г. Іванченко, Л.Ю. |
Ключові слова: | інтегровані уроки |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах реформування шкільної освіти досить актуальним є комплексний підхід до розв’язування задач навчання. Міжпредметні зв’язки відіграють суттєву роль у забезпеченні їх єдності. Проблема міжпредметних зв’язків на сучасному етапі полягає не лише у визначенні особливостей співіснування навчальних предметів у рамках програм, а в забезпеченні їх активної співпраці. Що стосується фізики, то розкриття суті її законів неможливе без математичного апарату. Таким чином шкільний курс математики повинен бути максимально адаптованим до потреб фізичної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3973 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|