DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізико-математичний >
Кафедра загальної фізики та математики >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3973

Название: Інтегровані уроки як спосіб подолання хронічної неузгодженості шкільних програм з фізики і математики
Авторы: Макаренко, К.С.
Щапкова, Н.Г.
Іванченко, Л.Ю.
Ключевые слова: інтегровані уроки
Issue Date: 2010
Краткий осмотр (реферат): В умовах реформування шкільної освіти досить актуальним є комплексний підхід до розв’язування задач навчання. Міжпредметні зв’язки відіграють суттєву роль у забезпеченні їх єдності. Проблема міжпредметних зв’язків на сучасному етапі полягає не лише у визначенні особливостей співіснування навчальних предметів у рамках програм, а в забезпеченні їх активної співпраці. Що стосується фізики, то розкриття суті її законів неможливе без математичного апарату. Таким чином шкільний курс математики повинен бути максимально адаптованим до потреб фізичної освіти.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3973
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Makarenko.pdf154,93 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback