DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф. >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3868

Назва: Особливості використання навчальних блогів у викладанні дисциплін з Інтернет-комунікацій
Автори: Захарченко, А.П.
Ключові слова: інтернет-комунікації
журналістська майстерність
журналістська освіта
сайт, блог
соціальні мережи
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Методика викладання медійної і, зокрема, журналістської майстерності дає найкращі результати в умовах, коли передбачає творчий підхід, що ставить за мету виховання у студентів навичок практичної роботи в умовах, наближених до реальних комунікативних ситуацій. Водночас, упродовж усього періоду незалежності України, звучать нарікання на недостатню креативність та ефективність журналістської освіти у нашій державі. Причому про це говорять не лише представники молодого покоління викладачів, але й корифеї журналістської освіти, що якнайкраще свідчить про актуальність нашого дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3868
Розташовується у зібраннях:Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф.

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Zakharchenko.pdf593,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок