DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3834

Назва: Естетотерапія як об'єкт системного проектування у фаховій підготовці майбутніх педагогів
Автори: Федій, О.Андр.
Ключові слова: естетотерапія
саногенна функція краси
проектні характеристики процесу інтеграції естетотерапії в педагогічний процес
покрокова освітня стратегія запровадження естетотерапії у підготовку педагогів
етапи педагогічного проектування естетотерапії у ВНЗ
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізується зростаюче значення естетотерапевтичного складника у педагогічної професії, який сприяє успішній соціальній адаптації та саморозвитку особистості педагога та вихованця. Проведено аналіз проектних характеристик естетотерапії як об'єкта системного проектування у фахову підготовку майбутніх педагогів, яка має чотири підсистеми: теоретична підготовка, практична підготовка, адаптування естетотерапевтичної діяльності, оргаиізаційно-управлінська структура освітньо-виховного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3834
Розташовується у зібраннях:2014(7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Fedij.pdf117,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок