DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(7) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3834
|
Название: | Естетотерапія як об'єкт системного проектування у фаховій підготовці майбутніх педагогів |
Авторы: | Федій, О.Андр. |
Ключевые слова: | естетотерапія саногенна функція краси проектні характеристики процесу інтеграції естетотерапії в педагогічний процес покрокова освітня стратегія запровадження естетотерапії у підготовку педагогів етапи педагогічного проектування естетотерапії у ВНЗ |
Issue Date: | 2014 |
Издатель: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Краткий осмотр (реферат): | У статті актуалізується зростаюче значення
естетотерапевтичного складника у педагогічної професії, який сприяє успішній соціальній адаптації та саморозвитку особистості педагога та вихованця. Проведено аналіз проектних характеристик естетотерапії як об'єкта системного проектування у фахову підготовку майбутніх педагогів, яка має чотири підсистеми: теоретична підготовка,
практична підготовка, адаптування естетотерапевтичної діяльності,
оргаиізаційно-управлінська структура освітньо-виховного процесу. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3834 |
Appears in Collections: | 2014(7)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|