DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3833

Назва: Готовність учителів до впровадження естетико-виховних технологій
Автори: Миропольська, Н.Є.
Ключові слова: естетико-виховні технології
учителі загальноосвітньої школи
позакласна робота
внутрішньо-вмотивована активність учня
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано естетико-виховні технології та їх упровадження у позакіасну роботу загальноосвітньої школи. Доводиться, що вони базуються на ідеї розвивального нарощування і особистісного розвитку підлітка.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3833
Розташовується у зібраннях:2014(7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Miropolska.pdf117,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок