DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(7) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3832
|
Название: | Akceptacja dzieci niepeinosprawnych przez ich peinosprawnych riwieinikyw |
Авторы: | Braslawska-Haque, Miroslawa |
Ключевые слова: | інтеграційна освіта державна освіта діти з обмеженими можливостями соціальна інтеграція |
Issue Date: | 2014 |
Издатель: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Краткий осмотр (реферат): | На думку багатьох сучасних психологів і педагогів, соціальна інтеграція здорових та інвалідів має починатися в дитинстві. Однак, більшість досліджень із соціальної інтеграції людей із обмеженими можливостями
стосуються школярів або дорослих. Малодослідженою залишається проблема
взаємозв'язку дошкільнят із інвалідністю та їх здорових однолітків. Ці факти спонукали автора до порушення питання про дієвість стереотипів і забобон щодо осіб із обмеженими можливостями серед дошкільнят. Для визначення соціальної прийнятності дітей залежно від групи інвалідності, автор
застосувала оригінальну методику «Сім знімків». Вона рекомендує розвивати
позитивне емоційне ставлення дітей до людей з обмеженими можливостями як до унікальних і неповторних, чутливість до їхніх потреб і здатність їх задовольнити, бо дошкільнята радо сприймають все нове й незвичайне,
сензитивні до переконань і готові їх реалізовувати. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3832 |
Appears in Collections: | 2014(7)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|