DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3832

Назва: Akceptacja dzieci niepeinosprawnych przez ich peinosprawnych riwieinikyw
Автори: Braslawska-Haque, M.
Ключові слова: інтеграційна освіта
державна освіта
діти з обмеженими можливостями
соціальна інтеграція
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): На думку багатьох сучасних психологів і педагогів, соціальна інтеграція здорових та інвалідів має починатися в дитинстві. Однак, більшість досліджень із соціальної інтеграції людей із обмеженими можливостями стосуються школярів або дорослих. Малодослідженою залишається проблема взаємозв'язку дошкільнят із інвалідністю та їх здорових однолітків. Ці факти спонукали автора до порушення питання про дієвість стереотипів і забобон щодо осіб із обмеженими можливостями серед дошкільнят. Для визначення соціальної прийнятності дітей залежно від групи інвалідності, автор застосувала оригінальну методику «Сім знімків». Вона рекомендує розвивати позитивне емоційне ставлення дітей до людей з обмеженими можливостями як до унікальних і неповторних, чутливість до їхніх потреб і здатність їх задовольнити, бо дошкільнята радо сприймають все нове й незвичайне, сензитивні до переконань і готові їх реалізовувати.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3832
Розташовується у зібраннях:2014(7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Braslawska.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок