DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3829

Назва: Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутнього вчителя в педагогічній спадщині В.М. Верховинця
Автори: Дем'янко, Н.Ю.
Ключові слова: диригентсько-хорова роботас
Верховинець В.М.
фахова підготовка майбутнього вчителя
фольклорний матеріал
теоретико-методичні засади
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутнього вчителя в педагогічній спадщині видатного українського педагога, музикознавця, етнографа, хореографа, диригента і композитора В.М. Верховинця, висвітлено основні принципи, форми і методи його музично-педагогічної роботи у вищих навчальних закладах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3829
Розташовується у зібраннях:2014(7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Demjanko.pdf119,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок