DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3826

Назва: Діалектика розвитку художньо-естетичного світогляду особистості в історії культури
Автори: Соломаха, С.О.
Ключові слова: художньо-педагогічна інтерпретація
феноменолого-діалектичний метод
викладачі мистецьких дисциплін
феноменологічний метод
герменевтичний метод
художньо-естетичний світогляд
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті визначаються методи, адекватні специфіці викладання мистецьких дисциплін, які враховують глибоко особистісний характер художньо-естетичного сприйняття мистецтва, допомагають зрозуміти феномен художнього явища, його символічний зміст, усвідомити смисл, створюють можливості щодо неповторної індивідуальної художньо-педагогічної інтерпретації. До таких методів автор відносить герменевтичний, феноменологічний і феноменолого-діалектичний методи, які сприяють формуванню в особистості спроможності бачити не тільки самі факти, але й їхню глибинну сутність, уміння узагальнювати, усвідомлювати логіку взаємодії внутрішнього (смислового) і зовнішнього (матеріального) його вираження в явищах, що пізнаються, а також розвивають художньо-естетичний світогляд.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3826
Розташовується у зібраннях:2014(7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Solomaha.pdf120,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок