DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(7) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3826
|
Назва: | Діалектика розвитку художньо-естетичного світогляду особистості в історії культури |
Автори: | Соломаха, С.О. |
Ключові слова: | художньо-педагогічна інтерпретація феноменолого-діалектичний метод викладачі мистецьких дисциплін феноменологічний метод герменевтичний метод художньо-естетичний світогляд |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначаються методи, адекватні специфіці викладання мистецьких дисциплін, які враховують глибоко особистісний характер
художньо-естетичного сприйняття мистецтва, допомагають зрозуміти феномен художнього явища, його символічний зміст, усвідомити смисл, створюють можливості щодо неповторної індивідуальної художньо-педагогічної інтерпретації. До таких методів автор відносить герменевтичний, феноменологічний і феноменолого-діалектичний методи,
які сприяють формуванню в особистості спроможності бачити не тільки самі факти, але й їхню глибинну сутність, уміння узагальнювати, усвідомлювати логіку взаємодії внутрішнього (смислового) і зовнішнього (матеріального) його вираження в явищах, що пізнаються, а також розвивають художньо-естетичний світогляд. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3826 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(7)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|