DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(7) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3821

Название: Чи зможе дитина знову стати суб'єктом дослідження наукової педології?
Авторы: Зязюн, І.А.
Ключевые слова: психологічна педагогіка
педологія
педагогічна психологія
діяльність-дія
психологічний досвід
Issue Date: 2014
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано витоки становлення педології (науки, покликаної досліджувати дитину цілісно й усебічно) в українській та зарубіжній педагогічній і психологічній науці. Доведено, що життєва практика людини базується на численній сукупності досвідів (наприклад, пізнавальний, апперцептивний, моральний, естетичний, культурний, професійний, життєвий і т. ін.), які стають своєрідними одиницями психологічного досвіду, у ньому «розчиняються» і ним представляються. Обгрунтовано необхідність актуалізації досліджень учених у галузі педології 1930-х рр. у сучасних умовах навчання-виховання особистості.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3821
Appears in Collections:2014(7)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Zjazun.pdf139,79 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback