DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3821

Назва: Чи зможе дитина знову стати суб'єктом дослідження наукової педології?
Автори: Зязюн, І.А.
Ключові слова: психологічна педагогіка
педологія
педагогічна психологія
діяльність-дія
психологічний досвід
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано витоки становлення педології (науки, покликаної досліджувати дитину цілісно й усебічно) в українській та зарубіжній педагогічній і психологічній науці. Доведено, що життєва практика людини базується на численній сукупності досвідів (наприклад, пізнавальний, апперцептивний, моральний, естетичний, культурний, професійний, життєвий і т. ін.), які стають своєрідними одиницями психологічного досвіду, у ньому «розчиняються» і ним представляються. Обгрунтовано необхідність актуалізації досліджень учених у галузі педології 1930-х рр. у сучасних умовах навчання-виховання особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3821
Розташовується у зібраннях:2014(7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Zjazun.pdf139,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок