DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(61-62) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3529
|
Назва: | Виховання у стародавній Бактрії: історіографія та перспективні напрями вивчення проблеми |
Автори: | Цебрій, І.В. |
Ключові слова: | стародавня Бактрія освіта перспективні напрями культура Пехлеві Авеста Гунда-Шапурська академія |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано стан вивчення освіти й виховання в стародавній Бактрії (давній Іран) у доісламський період, охарактеризовано праці вітчизняних і зарубіжних науковців із даної проблематики. Виявлено, що педагогічні досягнення стародавньої Бактрії пізніше мали вплив не лише на країни мусульманського Сходу,
а й на розвиток освіти на Заході. У працях видатних істориків і педагогів колишнього Союзу − І. Брагінського, Б. Гафурова,
М. Турсун-Заде та ін. − аналізуються педагогічні погляди іранських мислителів минулого, дається їм висока оцінка. Сучасні
таджицькі науковці (Ш. Давонаєв, О. Чунакова, А. Пахлавонов) виявили різноманітні аспекти історії школи та розвитку педагогічної думки іранського народу в доісламський період. Доведено, що на сьогоднішній день маємо декілька перспективних напрямів вивчення цієї проблеми, яка вимагає ґрунтовних монографічних досліджень, систематизації педагогічної думки, теоретичного обґрунтування впливу педагогічних ідей ранніх
століть на розвиток педагогічної думки народів Сходу в наступні періоди. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3529 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(61-62)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|