DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(61-62) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3529

Назва: Виховання у стародавній Бактрії: історіографія та перспективні напрями вивчення проблеми
Автори: Цебрій, І.В.
Ключові слова: стародавня Бактрія
освіта
перспективні напрями
культура Пехлеві
Авеста
Гунда-Шапурська академія
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано стан вивчення освіти й виховання в стародавній Бактрії (давній Іран) у доісламський період, охарактеризовано праці вітчизняних і зарубіжних науковців із даної проблематики. Виявлено, що педагогічні досягнення стародавньої Бактрії пізніше мали вплив не лише на країни мусульманського Сходу, а й на розвиток освіти на Заході. У працях видатних істориків і педагогів колишнього Союзу − І. Брагінського, Б. Гафурова, М. Турсун-Заде та ін. − аналізуються педагогічні погляди іранських мислителів минулого, дається їм висока оцінка. Сучасні таджицькі науковці (Ш. Давонаєв, О. Чунакова, А. Пахлавонов) виявили різноманітні аспекти історії школи та розвитку педагогічної думки іранського народу в доісламський період. Доведено, що на сьогоднішній день маємо декілька перспективних напрямів вивчення цієї проблеми, яка вимагає ґрунтовних монографічних досліджень, систематизації педагогічної думки, теоретичного обґрунтування впливу педагогічних ідей ранніх століть на розвиток педагогічної думки народів Сходу в наступні періоди.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3529
Розташовується у зібраннях:2014(61-62)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tsebrij.pdf199,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок