DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(61-62) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3524
|
Назва: | Technology of project activity for English language teaching of university students |
Автори: | Shkola, Iryna |
Ключові слова: | project technology professional competence motivation learning activities professional self-development технологія проектів професійна компетентність мотивація навчальної діяльності професійний саморозвиток |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | The article deals the sense and peculiarities of application of project
technology as an approach of improving the efficiency of English teaching for university students. The author proves the advantages of its implementation as an effective means of student motivating to study a foreign language, revealing their intellectual and creative potential, developing their language skills. She focuses on the formation of self-creative thinking of students. It will facilitate practical application of acquired knowledge. Проаналізовані зміст і особливості застосування технології проектів із метою підвищення ефективності навчання англійської мови студентів ВНЗ. Обґрунтовано переваги її впровадження як ефективного засобу мотивації студентів до вивчення іноземної мови, розкриття їх інтелектуального та творчого потенціалу, розвитку мовленнєвих умінь і навичок. Акцентовано на формуванні самостійного креативного мислення
студентів, що сприятиме практичному використанню набутих знань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3524 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(61-62)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|