DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(61-62) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3515

Назва: Моделі професійного розвитку австралійських учителів
Автори: Яремко, Г.В.
Ключові слова: професійний розвиток
партнерство «школа-університет»
професійний досвід
майбутні учителі
Австралія
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання співпраці між школою та університетом в Австралії. Здійснено аналіз науково-педагогічної літератури присвяченої проблемі професійного розвитку вчителів та отримання ними професійного досвіду. Досліджено форми та моделі професійного розвитку майбутніх учителів в умовах співпраці. Виявлено особливості отримання професійного досвіду завдяки співпраці між школою та університетом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3515
Розташовується у зібраннях:2014(61-62)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Yaremko.pdf193,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок