DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(61-62) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3515
|
Назва: | Моделі професійного розвитку австралійських учителів |
Автори: | Яремко, Г.В. |
Ключові слова: | професійний розвиток партнерство «школа-університет» професійний досвід майбутні учителі Австралія |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто питання співпраці між школою та університетом в Австралії. Здійснено аналіз науково-педагогічної літератури присвяченої проблемі професійного розвитку вчителів та отримання ними професійного досвіду. Досліджено форми та моделі професійного розвитку майбутніх учителів в умовах співпраці. Виявлено особливості отримання професійного досвіду завдяки співпраці між школою та університетом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3515 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(61-62)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|