DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(61-62) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3512

Назва: Психолого-педагогічні основи формування особистісно-професійної зрілості майбутніх педагогів
Автори: Цина, В.І.
Ключові слова: концепції теорії особистості
компоненти особистісно-професійної зрілості
психолого-педагогічні основи формування особистісно-професійної зрілості
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Здійснено розв’язок проблеми визначення психолого-педагогічних основ формування особистісно професійної зрілості майбутніх учителів методом морфологічного аналізу. Виявлені концептуальні підходи в системі формування особистісно професійної зрілості, які найбільшою мірою відповідають її структурним компонентам.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3512
Розташовується у зібраннях:2014(61-62)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tsina.pdf194 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок