DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(61-62) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3512
|
Назва: | Психолого-педагогічні основи формування особистісно-професійної зрілості майбутніх педагогів |
Автори: | Цина, В.І. |
Ключові слова: | концепції теорії особистості компоненти особистісно-професійної зрілості психолого-педагогічні основи формування особистісно-професійної зрілості |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Здійснено розв’язок проблеми визначення психолого-педагогічних основ формування особистісно професійної зрілості майбутніх учителів методом морфологічного аналізу. Виявлені концептуальні підходи в системі формування особистісно професійної зрілості, які найбільшою мірою відповідають її структурним компонентам. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3512 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(61-62)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|