DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(61-62) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3510

Название: Концептуальні основи природничонаукової підготовки фахівця фізичної культури
Авторы: Хоменко, П.В.
Ключевые слова: фахівець фізичної культури
природничонаукова підготовка
природничонаукова компетентність фахівця фізичної культури
інтеграційно-функціональна модель підготовки
Issue Date: 2014
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано наукові основи, теоретичну концепцію та інтеграційно-функціональну модель природничонаукової підготовки майбутніх фахівців фізичної культури у вищому педагогічному навчальному закладі. Досліджено генезу природничонаукової підготовки, виявлено провідні наукові ідеї та концептуальні підходи до природничонаукової підготовки фахівця фізичної культури. Визначено структуру компонентів і етапів природничонаукової підготовки майбутнього фахівця фізичної культури, критерії та рівні сформованості його природничонаукової компетентності. Науково обґрунтовано інтеграційно-функціональну модель природничонаукової підготовки майбутніх фахівців фізичної культури.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3510
Appears in Collections:2014(61-62)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Homenko.pdf214,51 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback