DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(61-62) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3510
|
Название: | Концептуальні основи природничонаукової підготовки фахівця фізичної культури |
Авторы: | Хоменко, П.В. |
Ключевые слова: | фахівець фізичної культури природничонаукова підготовка природничонаукова компетентність фахівця фізичної культури інтеграційно-функціональна модель підготовки |
Issue Date: | 2014 |
Издатель: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Краткий осмотр (реферат): | Обґрунтовано наукові основи, теоретичну концепцію та інтеграційно-функціональну модель природничонаукової підготовки
майбутніх фахівців фізичної культури у вищому педагогічному навчальному закладі. Досліджено генезу природничонаукової підготовки, виявлено провідні наукові ідеї та концептуальні підходи до
природничонаукової підготовки фахівця фізичної культури. Визначено структуру компонентів і етапів природничонаукової підготовки майбутнього фахівця фізичної культури, критерії та рівні сформованості його природничонаукової компетентності. Науково обґрунтовано інтеграційно-функціональну модель природничонаукової підготовки майбутніх фахівців фізичної культури. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3510 |
Appears in Collections: | 2014(61-62)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|