DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.2 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/351

Название: Функціональні та структурні особливості системи неперервної освіти Швеції
Авторы: Капустян, І.І.
Ключевые слова: концепція безперервного навчання
центр освіти дорослих
андрагогіка
саморегулювання навчання
науково - дослідницька діяльність
Issue Date: 2011
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): У статті визначається роль та місце освіти для дорослих у скандинавському вимірі, розглядаються принципи функціонування концепції безперервного навчання, досліджується становлення та розвиток шведської концепції навчання дорослих. На основі аналізу філософських принципів просвітництва та постмодернізму виділено основні етапи розвитку навчання впродовж життя, особливу увагу приділено розумінню та місцю андрагогіки у суспільстві Швеції.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/351
Appears in Collections:2011(8) Ч.2

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Kapust[1].pdf374,15 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback