DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.2 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/351
|
Назва: | Функціональні та структурні особливості системи неперервної освіти Швеції |
Автори: | Капустян, І.І. |
Ключові слова: | концепція безперервного навчання центр освіти дорослих андрагогіка саморегулювання навчання науково - дослідницька діяльність |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначається роль та місце освіти
для дорослих у скандинавському вимірі,
розглядаються принципи функціонування
концепції безперервного навчання, досліджується становлення та розвиток
шведської концепції навчання дорослих.
На основі аналізу філософських принципів просвітництва та постмодернізму виділено основні етапи розвитку навчання впродовж життя, особливу увагу приділено розумінню та місцю андрагогіки у суспільстві Швеції. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/351 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(8) Ч.2
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|