DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(61-62) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3504
|
Назва: | Дистанційне навчання як педагогічна технологія неперервної освіти |
Автори: | Ляхоцька, Л.Л. |
Ключові слова: | дистанційне навчання особистісно зорієнтований підхід конструктивізм критичне та творче мислення віртуальний навчальний клас мережеве підвищення кваліфікації |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито дистанційну педагогічну технологію як нову форму навчання, що відіграє суттєву роль у розвитку інформаційного
суспільства і подальшій модернізації неперервної освіти. Розглянуто шляхи адаптації загальної концепції освіти до специфіки дистанційної форми навчання з урахуванням особистісно зорієнтованого підходу та конструктивізму. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3504 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(61-62)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|