DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3385
|
Назва: | Науковий контекст демографічних понять у методиці навчання економічної і соціальної географії |
Автори: | Федій, О.А. |
Ключові слова: | демографічні поняття демографічні процеси демографічна характеристика населення економічна географія соціальна географія |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Основне завдання навчання географії у школі – сприяння оволодінню учнями науковими знаннями, тобто відкриттю об’єктивної істини про важливі сторони об’єкта, процесу, явища. Знання на науковому рівні проявляються у відображенні фактів, володінні поняттями, розумінні причинно-наслідкових зв’язків, законів та закономірностей. Поняття складають найвагоміший елемент наукових знань. Аналіз теоретичних досліджень в галузі методики навчання географії, досвід учителів, власні спостереження засвідчують, що формування понять – це складний, цілісний психолого-педагогічний процес. Формування демографічних понять у шкільних курсах географії є необхідною умовою цілісного підходу в навчанні, вихованні і формуванні свідомості школярів. У статті розкриті нові поняття, такі як «золотий мільярд», «чорна демографічна діра», «демографічний розвиток», вивчення яких на уроках географії сприяє формуванню в учнів 9-х і 10-х класів цілісної демографічної характеристики про населення країни і світу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3385 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|