DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Наукові праці >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3377

Назва: Формування демографічних понять у процесі навчання економічної і соціальної географії
Автори: Федій, О.А.
Ключові слова: економічна географія
соціальна географія
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Оновлення теорії вітчизняної економічної і соціальної географії в умовах модернізації освітнього простору України потребує розробки нових підходів до формування географічних знань у школі, вдосконалення організації навчально-пізнавальної діяльності учнів, підвищення ролі професійної підготовки вчителів. У монографії розкриті теоретичні аспекти формування знань про населення у процесі навчання економічної і соціальної географії України та світу в середній школі, конкретизований зміст демографічних понять, представлені картографічні та структурно-логічні навчальні моделі демографічного спрямування. Матеріали монографії спрямовані на поглиблення знань учнів, вдосконалення методики викладання вчителями соціально-економічної географії, а також є корисним для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальністю «Географія».
Опис: Федій О. Формування демографічних понять у процесі навчання економічної і соціальної географії : монографія / Олександр Федій. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2014. – 139 с. ISBN 978-966-2538-32-8
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3377
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Fediy O.A. Monograf.pdf7,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок