DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.2 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/329
|
Назва: | Актуальні питання розвитку мовленнєвого позитиву як засобу особистісного зростання вчителя |
Автори: | Дрозд, Т.М. |
Ключові слова: | особистісний розвиток вчителя мовна і мовленнєво-комунікативна компетентність мовленнєвий позитив діалогічні форми навчання |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються питання освіти дорослих, проблеми ціннісної переорієнтації педагогів у системі інноваційного навчання, підкреслюється необхідність наступності базової та післядипломної підготовки. Визначений зміст роботи з формування мовленнєвої комунікативної компетентності вчителя. Обґрунтовується доцільність використання терміну«мовленнєвий
позитив» як ключової характеристики мовленнєвої поведінки вчителя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/329 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(8) Ч.2
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|