DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.2 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/329

Назва: Актуальні питання розвитку мовленнєвого позитиву як засобу особистісного зростання вчителя
Автори: Дрозд, Т.М.
Ключові слова: особистісний розвиток вчителя
мовна і мовленнєво-комунікативна компетентність
мовленнєвий позитив
діалогічні форми навчання
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання освіти дорослих, проблеми ціннісної переорієнтації педагогів у системі інноваційного навчання, підкреслюється необхідність наступності базової та післядипломної підготовки. Визначений зміст роботи з формування мовленнєвої комунікативної компетентності вчителя. Обґрунтовується доцільність використання терміну«мовленнєвий позитив» як ключової характеристики мовленнєвої поведінки вчителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/329
Розташовується у зібраннях:2011(8) Ч.2

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Drozd.pdf373,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок