DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Кафедри >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3201

Назва: Особливості розвитку особистості учнів початкових класах у навчальній інтегрованій діяльності
Автори: Яновська, Т.А.
Ключові слова: навчальна інтегрована діяльність
засоби інтегрованого навчання
особистісні параметри
особистісний розвиток молодшого школяра
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Проблема особистісного розвитку школярів у процесі навчання є актуальною для педагогічної та психологічної теорії і практики. Інтеграція як мета навчання повинна дати школяреві ті знання, які відображають зв'язність окремих частин світу як системи, навчити дитину з перших кроків навчання у школі уявляти світ як єдине ціле, у якому всі елементи взаємопов'язані.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3201
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Yanovska1.pdf178,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок