DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3201
|
Назва: | Особливості розвитку особистості учнів початкових класах у навчальній інтегрованій діяльності |
Автори: | Яновська, Т.А. |
Ключові слова: | навчальна інтегрована діяльність засоби інтегрованого навчання особистісні параметри особистісний розвиток молодшого школяра |
Дата публікації: | 2008 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема особистісного розвитку школярів у процесі навчання є актуальною для педагогічної та психологічної теорії і практики. Інтеграція як мета навчання повинна дати школяреві ті знання, які відображають зв'язність окремих частин світу як системи, навчити дитину з перших кроків навчання у школі уявляти світ як єдине ціле, у якому всі елементи взаємопов'язані. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3201 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|