DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психолого-педагогічний >
Кафедра психології >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3201

Название: Особливості розвитку особистості учнів початкових класах у навчальній інтегрованій діяльності
Авторы: Яновська, Т.А.
Ключевые слова: навчальна інтегрована діяльність
засоби інтегрованого навчання
особистісні параметри
особистісний розвиток молодшого школяра
Issue Date: 2008
Краткий осмотр (реферат): Проблема особистісного розвитку школярів у процесі навчання є актуальною для педагогічної та психологічної теорії і практики. Інтеграція як мета навчання повинна дати школяреві ті знання, які відображають зв'язність окремих частин світу як системи, навчити дитину з перших кроків навчання у школі уявляти світ як єдине ціле, у якому всі елементи взаємопов'язані.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3201
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Yanovska1.pdf178,94 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback