DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психолого-педагогічний >
Кафедра психології >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3201
|
Название: | Особливості розвитку особистості учнів початкових класах у навчальній інтегрованій діяльності |
Авторы: | Яновська, Т.А. |
Ключевые слова: | навчальна інтегрована діяльність засоби інтегрованого навчання особистісні параметри особистісний розвиток молодшого школяра |
Issue Date: | 2008 |
Краткий осмотр (реферат): | Проблема особистісного розвитку школярів у процесі навчання є актуальною для педагогічної та психологічної теорії і практики. Інтеграція як мета навчання повинна дати школяреві ті знання, які відображають зв'язність окремих частин світу як системи, навчити дитину з перших кроків навчання у школі уявляти світ як єдине ціле, у якому всі елементи взаємопов'язані. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3201 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|