DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Навчальні та методичні матеріали >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3200
|
Назва: | Вплив інтегрованої освіти на особливості розвитку мислення учнів початкових класів |
Автори: | Яновська, Т.А. |
Ключові слова: | мислення молодші школярі |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | У пропонованих методичних рекомендаціях дається коротка характеристика особливостей мислення учнів молодших класів та засобів її активізації; розглядаються психологічні особливості викладання інтегрованого курсу „Довкілля” у молодшій школі; представлені результати експериментального дослідження особливостей розвитку мислення молодших школярів у процесі вивчення інтегрованого курсу; представлений модифікований курс, який дозволяє оптимізувати навчально-виховний процес та удосконалити особливості розвиток мислення учнів; надані практичні методики вивчення особливостей розвитку мислення для початкової школи. |
Опис: | Вплив інтегрованої освіти на особливості розвитку мислення учнів початкових класів: Методичні рекомендації для практичних психологів і вчителів початкової школи / Розробник Т.А.Яновська. За ред. В.Ф.Моргуна. – Полтава, 2007. - 46с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3200 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні та методичні матеріали
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|