DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Навчальні та методичні матеріали >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3200

Название: Вплив інтегрованої освіти на особливості розвитку мислення учнів початкових класів
Авторы: Яновська, Т.А.
Ключевые слова: мислення
молодші школярі
Issue Date: 2007
Краткий осмотр (реферат): У пропонованих методичних рекомендаціях дається коротка характеристика особливостей мислення учнів молодших класів та засобів її активізації; розглядаються психологічні особливості викладання інтегрованого курсу „Довкілля” у молодшій школі; представлені результати експериментального дослідження особливостей розвитку мислення молодших школярів у процесі вивчення інтегрованого курсу; представлений модифікований курс, який дозволяє оптимізувати навчально-виховний процес та удосконалити особливості розвиток мислення учнів; надані практичні методики вивчення особливостей розвитку мислення для початкової школи.
Описание: Вплив інтегрованої освіти на особливості розвитку мислення учнів початкових класів: Методичні рекомендації для практичних психологів і вчителів початкової школи / Розробник Т.А.Яновська. За ред. В.Ф.Моргуна. – Полтава, 2007. - 46с.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3200
Appears in Collections:Навчальні та методичні матеріали

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Yanovska.pdf505,46 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback