DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Навчальні та методичні матеріали >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3200

Назва: Вплив інтегрованої освіти на особливості розвитку мислення учнів початкових класів
Автори: Яновська, Т.А.
Ключові слова: мислення
молодші школярі
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): У пропонованих методичних рекомендаціях дається коротка характеристика особливостей мислення учнів молодших класів та засобів її активізації; розглядаються психологічні особливості викладання інтегрованого курсу „Довкілля” у молодшій школі; представлені результати експериментального дослідження особливостей розвитку мислення молодших школярів у процесі вивчення інтегрованого курсу; представлений модифікований курс, який дозволяє оптимізувати навчально-виховний процес та удосконалити особливості розвиток мислення учнів; надані практичні методики вивчення особливостей розвитку мислення для початкової школи.
Опис: Вплив інтегрованої освіти на особливості розвитку мислення учнів початкових класів: Методичні рекомендації для практичних психологів і вчителів початкової школи / Розробник Т.А.Яновська. За ред. В.Ф.Моргуна. – Полтава, 2007. - 46с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3200
Розташовується у зібраннях:Навчальні та методичні матеріали

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Yanovska.pdf505,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок