|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3197
|
| Назва: | Особливості структури мотивації молодших школярів при інтегрованому навчанні |
| Автори: | Юдіна, Н.О. |
| Ключові слова: | інтегроване навчання молодші школярі мотивація |
| Дата публікації: | 2007 |
| Короткий огляд (реферат): | В практику сучасної школи останнім часом впроваджується багато інноваційних ідей з метою покращання навчально-виховного процесу. Однією з педагогічних технологій, найбільш поширених у початковій школі, є інтегрований курс “Довкілля”, який інтегрує систему природничих дисциплін.
Існують позитивні і негативні аспекти для запровадження інтеграції в початковій школі. До позитивних аспектів відносяться наявність великих потенційних можливостей у розвитку пізнавальних процесів, здібностей, мотиваційної сфери, інтелекту дитини, що у традиційному навчанні використовуються недостатньо. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3197 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|