DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3197

Назва: Особливості структури мотивації молодших школярів при інтегрованому навчанні
Автори: Юдіна, Н.О.
Ключові слова: інтегроване навчання
молодші школярі
мотивація
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): В практику сучасної школи останнім часом впроваджується багато інноваційних ідей з метою покращання навчально-виховного процесу. Однією з педагогічних технологій, найбільш поширених у початковій школі, є інтегрований курс “Довкілля”, який інтегрує систему природничих дисциплін. Існують позитивні і негативні аспекти для запровадження інтеграції в початковій школі. До позитивних аспектів відносяться наявність великих потенційних можливостей у розвитку пізнавальних процесів, здібностей, мотиваційної сфери, інтелекту дитини, що у традиційному навчанні використовуються недостатньо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3197
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Yudina.pdf220,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок