DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3197

Название: Особливості структури мотивації молодших школярів при інтегрованому навчанні
Авторы: Юдіна, Н.О.
Ключевые слова: інтегроване навчання
молодші школярі
мотивація
Issue Date: 2007
Краткий осмотр (реферат): В практику сучасної школи останнім часом впроваджується багато інноваційних ідей з метою покращання навчально-виховного процесу. Однією з педагогічних технологій, найбільш поширених у початковій школі, є інтегрований курс “Довкілля”, який інтегрує систему природничих дисциплін. Існують позитивні і негативні аспекти для запровадження інтеграції в початковій школі. До позитивних аспектів відносяться наявність великих потенційних можливостей у розвитку пізнавальних процесів, здібностей, мотиваційної сфери, інтелекту дитини, що у традиційному навчанні використовуються недостатньо.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3197
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Yudina.pdf220,35 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback