DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3185
|
Назва: | Особистісно-орієнтоване навчання як складова демократизації освітнього процесу сучасної школи |
Автори: | Кравченко, О.Д. |
Ключові слова: | особистісно-орієнтовне навчання демократизація освіти школа |
Дата публікації: | 2005 |
Короткий огляд (реферат): | Демократичні процеси, що розгортаються на часі у різних сферах суспільного
життя України, об’єктивно актуалізують необхідність переосмислення і перебудови
змістовних і організаційних засад функціонування всіх ланок сучасної системи
освіти у відповідності до нових реалій і на засадах гуманістичних цінностей. Адже
освіта виступає своєрідним механізмом переходу від тоталітарної культури, яка
подавляє прояв індивідуальності людини до культури гідності з її орієнтацією на
цінність кожної особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3185 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|