DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3185

Назва: Особистісно-орієнтоване навчання як складова демократизації освітнього процесу сучасної школи
Автори: Кравченко, О.Д.
Ключові слова: особистісно-орієнтовне навчання
демократизація освіти
школа
Дата публікації: 2005
Короткий огляд (реферат): Демократичні процеси, що розгортаються на часі у різних сферах суспільного життя України, об’єктивно актуалізують необхідність переосмислення і перебудови змістовних і організаційних засад функціонування всіх ланок сучасної системи освіти у відповідності до нових реалій і на засадах гуманістичних цінностей. Адже освіта виступає своєрідним механізмом переходу від тоталітарної культури, яка подавляє прояв індивідуальності людини до культури гідності з її орієнтацією на цінність кожної особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3185
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kravhenko.pdf83,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок