DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра політекономії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
4 Всеукр. наук.-практ. конф. Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3165

Назва: The mainstreaming of the linguistic sciences: a comparison of global approaches and a call to action for linguists
Автори: Tyler McPeek
Ключові слова: лінгвістика
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): For awhile now, I’ve been working on a site that deals with issues related to Japan, Japanology, and the Japanese language. What originally started as a kind of “Japan Fan” site, assisting and entertaining people who study Japanese, enjoy “things Japanese,” have lived in Japan, or hope to live in Japan, took on new meaning for me when I started studying linguistics. I realized that I was doing a disservice to my visitors, especially those who are studying the Japanese language, if I don’t provide a scientific view of the Japanese language that is geared to the mainstream and literary student of Japanese. In fact, the mainstreaming of the linguistics discipline for literature and foreign language-based students of language generally has become a very important issue and goal for me.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3165
Розташовується у зібраннях:4 Всеукр. наук.-практ. конф. Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Peek.pdf138,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок