DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.1 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/310

Назва: Особливості реформування управління середньою освітою США другої половини ХХ ст. - поч. ХХІ ст.
Автори: Шалімова, Т.І.
Ключові слова: управління
загальна середня освіта
федеральна освітня політика
освітня реформа
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлені особливості реформування середньої освіти США другої половини ХХ– поч. ХХІ ст. У результаті здійсненого аналізу було виявлено, що розвиток системи управління середньою освітою зумовлений економічними змінами в американському суспільстві. Розглянуто принципи фінансування середньої освіти США. Подано аналіз співпраці між штатами та навчальними округами в запровадженні освітніх реформ. Розглядається досвід заохочення шкіл до покращення результатів діяльності через застосування системи винагород.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/310
Розташовується у зібраннях:2011(8) Ч.1

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Shalim.pdf309,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок