DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філологічні науки >
2013(14) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2952
|
Назва: | Навчальний текст: проблема визначення, типологія, функції |
Автори: | Баландіна, Н.Ф. |
Ключові слова: | навчальний текст навчальний дискурс типологія функція |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто проблемні питання визначення, типології та функцій
навчального тексту. Визначена дихотомічна сутність навчальних текстів - статична і динамічна (власне текстова та дискурсивна) - і вказана їх роль в навчальному процесі, суть якої полягає в організації професійно спрямованої, навчально-пізнавальної, стратегічної діяльності особистості і репрезентації її навчальних дій і взаємодій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2952 |
Розташовується у зібраннях: | 2013(14)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|