DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філологічні науки >
2013(14) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2952

Назва: Навчальний текст: проблема визначення, типологія, функції
Автори: Баландіна, Н.Ф.
Ключові слова: навчальний текст
навчальний дискурс
типологія
функція
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблемні питання визначення, типології та функцій навчального тексту. Визначена дихотомічна сутність навчальних текстів - статична і динамічна (власне текстова та дискурсивна) - і вказана їх роль в навчальному процесі, суть якої полягає в організації професійно спрямованої, навчально-пізнавальної, стратегічної діяльності особистості і репрезентації її навчальних дій і взаємодій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2952
Розташовується у зібраннях:2013(14)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Blandina.pdf182,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок