DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2014(13) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2922
|
Назва: | Особливості соціально-педагогічної роботи з категорією дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування |
Автори: | Лоза, Т.В. |
Ключові слова: | сирітство дитина-сирота депривація розвиток особистості соціально-педагогічна підтримка |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Проблема сирітства як соціального явища розглядається з точки зору генези розвитку наукових досліджень щодо вивчення зазначеного
феномену та впливу інституцій, що здатні подолати дану проблему.
Особлива увага приділяється впливу позасімейного виховання на становлення та розвиток особистості дитини-сироти. У статті
відображено результати теоретичного аналізу наукових концепцій у площині педагогічної, психологічної, соціальної та правої сфери знань з метою побудови адекватної моделі співпраці дітей-сиріт та педагогічних працівників. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2922 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(13)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|