DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2014(13) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2922

Назва: Особливості соціально-педагогічної роботи з категорією дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
Автори: Лоза, Т.В.
Ключові слова: сирітство
дитина-сирота
депривація
розвиток особистості
соціально-педагогічна підтримка
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проблема сирітства як соціального явища розглядається з точки зору генези розвитку наукових досліджень щодо вивчення зазначеного феномену та впливу інституцій, що здатні подолати дану проблему. Особлива увага приділяється впливу позасімейного виховання на становлення та розвиток особистості дитини-сироти. У статті відображено результати теоретичного аналізу наукових концепцій у площині педагогічної, психологічної, соціальної та правої сфери знань з метою побудови адекватної моделі співпраці дітей-сиріт та педагогічних працівників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2922
Розташовується у зібраннях:2014(13)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Loza.pdf220,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок