DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2014(13) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2908
|
Назва: | Взаємодія як ключове поняття педагогічного процесу |
Автори: | Жданова-Неділько, О.Г. |
Ключові слова: | суб’єкт навчання педагогічний конфлікт взаємодія суб’єкт учіння студент викладач педагогічні дисципліни |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Аналізуються погляди на взаємодію як іманентне педагогічному процесу явище, даються характеристики педагогічного конфлікту як антагоніста взаємодії між суб’єктами навчання і учіння, обґрунтовуються
рівневі характеристики взаємодії суб’єктів навчання при вивченні педагогічних дисциплін. Окреслено напрямки розробки найбільш загальних основ дидактичної діяльності, здатних забезпечити позитивну
динаміку рівня взаємодії суб’єктів навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2908 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(13)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|