DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2014(13) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2908

Назва: Взаємодія як ключове поняття педагогічного процесу
Автори: Жданова-Неділько, О.Г.
Ключові слова: суб’єкт навчання
педагогічний конфлікт
взаємодія
суб’єкт учіння
студент
викладач
педагогічні дисципліни
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Аналізуються погляди на взаємодію як іманентне педагогічному процесу явище, даються характеристики педагогічного конфлікту як антагоніста взаємодії між суб’єктами навчання і учіння, обґрунтовуються рівневі характеристики взаємодії суб’єктів навчання при вивченні педагогічних дисциплін. Окреслено напрямки розробки найбільш загальних основ дидактичної діяльності, здатних забезпечити позитивну динаміку рівня взаємодії суб’єктів навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2908
Розташовується у зібраннях:2014(13)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Gdanova.pdf220,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок