DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2014(13) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2900

Назва: Законодавча база педагогічної підтримки обдарованих дітей у загальноосвітніх школах Індії
Автори: Горбильова, О.В.
Ключові слова: педагогічна підтримка
програми виявлення
роздільне навчання
організація роботи з обдарованими учнями
норми та стандарти
збагачення навчальних програм
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано нормативно-правові документи, які відображають основні стратегії щодо покращення виявлення, навчання та організації педагогічної підтримки обдарованих дітей у загальноосвітніх школах Індії. З’ясовано систему цінностей та принципи сучасної системи освіти Індії, вивчено структуру середньої освіти, різні типи загальноосвітніх шкіл, засоби їх створення та контролю за їх діяльністю, проаналізовано досвід державних та суспільно-громадських організацій, асоціацій, центрів та фондів щодо організації педагогічної підтримки обдарованих дітей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2900
Розташовується у зібраннях:2014(13)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Gorbilova.pdf225,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок