DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
25 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/28045

Назва: Методика проведення історичних дебатів у контексті педагогіки миру в основній школі
Автори: Мураєва, В.
Ключові слова: педагогіка миру
історичні дебати
школа
урок історії
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Процеси реформування загальної середньої освіти в Україні зумовлюють необхідність впровадження сучасних технологій навчання дітей та учнівської молоді, які б розвивали здатність до критичного осмислення подій, що відбуваються. Педагогіка миру, як освітня концепція сучасності, є фундаментом для розвитку в учнів поваги до прав людини, міжкультурного діалогу, емпатії та взаєморозуміння. Її ідеї повинні пронизувати зміст процесу навчання на всіх рівнях загальної середньої освіти. У цьому контексті уроки історії в основній школі мають унікальний потенціал для реалізації ідей та основних принципів педагогіки миру. Системне впровадження саме таких принципів в історичну освіту сприяє формуванню відповідальних громадян, здатних будувати мирне майбутнє на основі критичного осмислення історичного досвіду.
Опис: Мураєва В. Методика проведення історичних дебатів у контексті педагогіки миру в основній школі // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Фундаментальні засади та імплементація педагогіки миру в Україні й світі», 19–20 листоп. 2024 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2025. №25. С. 100-107.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/28045
Розташовується у зібраннях:25

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
21.pdf296,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок