|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
25 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/28045
|
| Назва: | Методика проведення історичних дебатів у контексті педагогіки миру в основній школі |
| Автори: | Мураєва, В. |
| Ключові слова: | педагогіка миру історичні дебати школа урок історії |
| Дата публікації: | 2025 |
| Короткий огляд (реферат): | Процеси реформування загальної середньої освіти в Україні
зумовлюють необхідність впровадження сучасних технологій навчання
дітей та учнівської молоді, які б розвивали здатність до критичного
осмислення подій, що відбуваються. Педагогіка миру, як освітня концепція
сучасності, є фундаментом для розвитку в учнів поваги до прав людини,
міжкультурного діалогу, емпатії та взаєморозуміння. Її ідеї повинні
пронизувати зміст процесу навчання на всіх рівнях загальної середньої
освіти.
У цьому контексті уроки історії в основній школі мають унікальний
потенціал для реалізації ідей та основних принципів педагогіки миру.
Системне впровадження саме таких принципів в історичну освіту сприяє
формуванню відповідальних громадян, здатних будувати мирне майбутнє
на основі критичного осмислення історичного досвіду. |
| Опис: | Мураєва В. Методика проведення історичних дебатів
у контексті педагогіки миру в основній школі // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Фундаментальні засади та імплементація педагогіки миру в Україні й світі», 19–20 листоп. 2024 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2025. №25. С. 100-107. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/28045 |
| Розташовується у зібраннях: | 25
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|