|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
25 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/28043
|
| Назва: | Інтерактивні технології розвитку емпатії та емоційного інтелекту в реалізації педагогіки миру: методика World Peace Game |
| Автори: | Махмудова, Е. |
| Ключові слова: | World Peace Game гра World Peace Game емпатія емоційний інтелект освітні симуляційні ігри |
| Дата публікації: | 2025 |
| Короткий огляд (реферат): | У контексті сучасних глобальних викликів, пов’язаних з ескалацією
соціальних конфліктів, міжнародною напруженістю та складними
комунікативними бар’єрами, актуальність дослідження інтерактивних
технологій розвитку емпатії та емоційного інтелекту в реалізації ключових
ідей педагогіки миру в основній школі набуває особливого науковопрактичного значення. Педагогіка миру для підліткового віку є важливим
напрямом виховання особистості учня, оскільки саме в цей період
формуються і розвиваються фундаментальні світоглядні установки
власного самоствердження та механізми соціальної взаємодії.
Використання інтерактивних технологій, діалогових практик та
імітаційних моделей взаємодії допомагає підліткам розвинути навички
ненасильницької комунікації, критичного мислення, емпатії та
конструктивного вирішення міжособистісних конфліктів. |
| Опис: | Махмудова Е. Інтерактивні технології розвитку емпатії та
емоційного інтелекту в реалізації педагогіки миру:
методика World Peace Game // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Фундаментальні засади та імплементація педагогіки миру в Україні й світі», 19–20 листоп. 2024 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2025. №25. С. 89-94. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/28043 |
| Розташовується у зібраннях: | 25
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|